مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-22سياسي

در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم


توان استان ایلام در حوزه فرهنگی و دینی که توان کمی نیست، باید افزوده شود و  مدیرکل جدید از جمله کسانی است که  می تواند برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی استان برای جذب حمایت ها و ارائه برنامه های بهتر موثر باشد و البته ایشان .

- ایسنا/ایلام رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: توان استان ایلام در حوزه فرهنگی و دینی که توان کمی نیست، باید افزوده شود و  مدیرکل جدید از جمله کسانی است که  می تواند برای تقویت بنیه دینی و فرهنگی استان برای جذب حمایت ها و ارائه برنامه های بهتر موثر باشد و البته ایشان هم کار سختی در استان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مراسم معارفه ی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه ما در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای اینکه شرمنده و روسیاه شهدا و خانواده های شهدا نباشیم، به کار گرفته ایم، شهدا برترین مبلغان هستند، ما خادم هر کسی که در حوزه تبلیغ و فرهنگ قدم بر می دارد، هستیم و این خدمت را که به آن می بالیم، جدی گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که به لحاظ فرهنگی، خادم و کمکی برای تقویت استان ایلام باشیم، افزود: قلبی، واقعی و خالصانه از زحمات جناب حجت الاسلام فتاحی، مدیرکل سابق که حدود 7 سال در استان ایلام منشا فایده بودند، تقدیر می شود و امید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم

در حوزه سازمان تبلیغات اسلامی کار را جدی گرفته ایم