مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-22اجتماعي

بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران


ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران تشکیل و مقرر شد مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب 13 مرکز ثابت، 3 مرکز خودرویی و 10 مرکز سیار روز پنج شنبه اول مهرماه با حضور شهردار تهران مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران تشکیل و مقرر شد مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب 13 مرکز ثابت، 3 مرکز خودرویی و 10 مرکز سیار روز پنج شنبه اول مهرماه با حضور شهردار تهران مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران با حضور علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در این ستاد تشکیل شد.

در این ستاد مقرر شد برای هم افزایی هر چه بیشتر توان شهرداری تهران با وزارت بهداشت برای سرعت بخشی به واکسیناسیون شهروندان تهرانی، مجموع امکانات جدید شهرداری تهران در قالب 13 پایگاه ثابت متعلق به شهرداری تهران در کنار 3 مرکز خودرویی تزریق واکسن و نیز 10 خودرو سیار ویژه تزریق واکسن جهت مددجویان و افراد آسیب پذیر از روز پنجشنبه در بازه زمانی ساعت 8 تا 20 فعال شود.

به این تریب پیش بینی می شود با به کارگیری و بهره برداری از این مراکز و امکانات جدید ظرفیت تزریق واکسن به میزان 300 هزار دُز در تهران افزایش یابد که در کنار سایر مجموعه های از پیش واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران

بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران