مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-22سياسي

شهردار جدید ملایر معرفی شد


شهردار جدید ملایر با حضور امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه ملایر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان معرفی شد.

- ایسنا/همدان شهردار جدید ملایر با حضور امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه ملایر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان معرفی شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در آیین تکریم و معارفه شهردار ملایر با اشاره به شرایط دوستی، همدلی و وفاق حاکم بر فضای کاری شهرستان، اظهار کرد: عزم مدیران برای توسعه و پیشرفت ملایر جدی است و با تلاش مجموعه مدیریت شهری، تبدیل شدن ملایر به یک کلان شهر، حق مردم با فرهنگ و متدین این شهرستان است.

قدرت الله ولدی به دو برند جهانی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم ملایر در سخت ترین شرایط اقتصادی، با حضور در پای صندوق های رای، به شورا اعتماد کردند پس مستحق بهترین خدمات هستند.

ولدی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری باید خوش خلقی، تعهد، اخلاص، برادری و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: خدمت رسانی صادقانه و خالصانه باید در راس امور قرار گیرد چرا که همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید ملایر معرفی شد

شهردار جدید ملایر معرفی شد