مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-22سياسي

بوشهری ها در مدیریت صنایع نفتی سهمی ندارند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه پتانسیلی که این استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد در حوزه مدیریت سهمی نداریم، - ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه پتانسیلی که این استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد در حوزه مدیریت سهمی نداریم، نیروهای توانمند، باتجربه و متخصصی در بدنه وزارت نفت داریم که توان مدیریتی بالایی دارند ولی از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

عبدالکریم جمیری در دیدار خود با وزیر نفت و پیگیری برای مسائل مهم حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر اظهار کرد: تاکنون نفت به مسئولیت اجتماعی خود متناسب با محرومیت ها و استعدادهایی که استان بوشهر دارد عمل نکرده است.

وی ادامه داد: با همه پتانسیلی که استان بوشهر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد در حوزه مدیریت سهمی نداریم، نیروهای توانمند، باتجربه و متخصصی در بدنه وزارت نفت داریم که توان مدیریتی بالایی دارند ولی از ظرفیت آنها استفاده نمی شود، توقع ما این است که بوشهری ها جایگاهی درخور شأن پایتخت انرژی ایران در سطح وزارت نفت و شرکت های تابعه داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ نفتی و گازی که عملیات آنها در سطح استان بوشهر است باید ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها در مدیریت صنایع نفتی سهمی ندارند

بوشهری ها در مدیریت صنایع نفتی سهمی ندارند