مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-22اقتصادي

تخصیص 45 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به فاروج


استاندار خراسان شمالی از اختصاص 135 میلیارد تومان اعتبار به فاروج خبر داد و گفت: سهم حوزه عمرانی از این اعتبار 45 میلیارد و باقی آن مربوط به تسهیلات بخش خصوصی است.

- ، محمد علی شجاعی عصر چهار شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان فاروج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، از اختصاص 135 میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفرهای شهرستانی به فاروج خبر داد و اظهار داشت: از این اعتبار، 45 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیر ساخت و 90 میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی به دنبال افزودن بخش های دیده نشده به مصوبات هستیم.

وی در خصوص موضوع تنش آبی در این شهرستان، افزود: با توجه به اینکه 11 روستا فاقد شبکه آب هستند باید در یک برنامه 2 ساله و ارائه طرح از سوی شرکت آبفای استان، این موضوع پیگیری و حل شود.

شجاعی در ارتباط با بزرگ ترین شرکت مرغداری خاورمیانه که در فاروج قرار دارد، گفت: باید از صنایع بزرگ حمایت کرد تا ماندگار شوند لذا مشکل تأمین آب این شرکت در شهرستان فاروج باید به فوریت حل شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در مسیر بهره مندی از ظرفیت های بالقوه باید حرکت کرد، بیان داشت: شهرستان فاروج ظرفیت خاصی در حوزه صادرات زعفران و انگور دارد لذا باید سیاست های تشویقی برای کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 45 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به فاروج

تخصیص 45 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به فاروج