مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-22بين الملل

امیرعبداللهیان: مناسبات اروپا با ایران نباید تابعی از نوع رفتار آمریکا باشد


حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در ملاقات صبح چهارشنبه خود با خوسه مانوئل آلبارز وزیر خارجه اسپانیا آخرین وضعیت افغانستان، روابط با اتحادیه اروپا و روابط دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .

- حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در ملاقات صبح چهارشنبه خود با خوسه مانوئل آلبارز وزیر خارجه اسپانیا آخرین وضعیت افغانستان، روابط با اتحادیه اروپا و روابط دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سابقه روابط 400 ساله ایران و اسپانیا بر ضرورت تلاش جدی بر ارتقاء روابط تاکید کرد و اظهار داشت روابط در حوزه های سیاسی، اقتصادی و پارلمانی دو کشور در مسیر درستی حرکت می کند ولی می بایست پروژه های جدیدی در حوزه های بهداشتی، صنعتی و علم و فن آوری، فرهنگی و گردشگری، تهاتر کالا، فعالیت شرکت های خصوصی و نظایر آن تعریف شود.

وی از همکاری ها در زمینه های بهداشتی و پزشکی در اوج فراگیری کرونا به عنوان نقطه ای فراموش ناشدنی در زمینه همکاری های دو کشور قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار همچنین به وجود مشکلات بانکی برای دانشجویان و تردد آنها اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این مشکلات با همکاری مشترک حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: مناسبات اروپا با ایران نباید تابعی از نوع رفتار آمریکا باشد

امیرعبداللهیان: مناسبات اروپا با ایران نباید تابعی از نوع رفتار آمریکا باشد