مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-22اقتصادي

133 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در قاینات افتتاح شد


همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، 133 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در شهرستان قاینات با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، 133 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در شهرستان قاینات با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.

کارگاه اقتصاد مقاومتی چیپس میوه و بسته بندی و فرآوری محصولات زرشک و عناب ، امروز چهارشنبه 31 شهریور به نمایندگی از 130 کارگاه اشتغال خرد خانگی صندوق های قرض الحسنه مردمی در شهر قاین با حضور سردار محمد زهرایی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم محمد زهرایی، رییس بسیج سازندگی کشور در مراسم افتتاح کارگاه چیپس میوه در قاین به نمایندگی از 130 کارگاه اشتغال خرد خانگی صندوق های قرض الحسنه مردمی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز به نوعی نظام اداری ما را به سمت تولید فقر و محرومیت هدایت می کنند و فرآیندها، استانداردها، قوانین و آدم های تولیدکننده فقر را به ما تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه اولین جنگ درون خانواده ها جنگ فقر و محرومیت است، افزود: تفکر لیبرالی به اقتصاد به بهانه بازار آزاد و سرمایه گذاری کلان باعث شد که اختلاف طبقاتی در جامعه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

133 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در قاینات افتتاح شد

133 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 40 میلیارد ریال در قاینات افتتاح شد