مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-22بين الملل

دفع حمله شورشیان مورد حمایت ترکیه و بازداشت 2 داعشی توسط کردهای سوریه


نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که حمله گروه های مخالف سوری وابسته به ترکیه به مسیر بین المللی ام4 واقع در شمال این کشور را ناکام گذاشتند.

- نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که حمله گروه های مخالف سوری وابسته به ترکیه به مسیر بین المللی ام4 واقع در شمال این کشور را ناکام گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت sdf-press.

com ، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ما حمله زمینی و توپخانه ای و عملیات نفوذ اشغالگران ترکیه ای و مزدوران آنها به روستای الدبس واقع در مسیر بین المللی ام4 در شمال غرب شهر عین عیسی را دفع کردند.

طبق این بیانیه، گروه های مسلح وابسته به ترکیه و خودروهای زرهی آنها ساعت 3:45 بامداد امروز به روستای الدبس و مسیر بین المللی ام4 حمله کردند، در ادامه درگیری های شدیدی میان دو طرف شکل گرفتند که برای بیش از دو ساعت ادامه داشتند و نیروهای قسد توانستند این حمله را دفع کرده، ده ها شبه نظامی را از پا درآورده و خودروهای نظامی آنها را منهدم کنند.

قسد در پایان نیز گزارش داد: حمله توپخانه ای ترکیه و یورش گروه های مسلح وابسته به آن به منطقه موجب کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر شد و زخمی ها به مراکز درمانی شهر رقه منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع حمله شورشیان مورد حمایت ترکیه و بازداشت 2 داعشی توسط کردهای سوریه

دفع حمله شورشیان مورد حمایت ترکیه و بازداشت 2 داعشی توسط کردهای سوریه