مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-22پزشكي

مجوز تزریق واکسیناسیون عمومی در گیلان صادر شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تاثیر واکسیناسیون در ایجاد ایمنی جمعی در جامعه گفت: با اعلام وزارت بهداشت تمامی افراد بالای 18 سال با ورود به سامانه سلامت می توانند زمان و نوع واکسن خود را مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واکسیناسیون سراسری در کشور آغاز شده است، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته تمامی متولدین سال 83 به قبل می توانند با ورود به سامانه را کاهش می دهد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مهم ترین راه در کنترل شیوع کرونا را رعایت دستور العمل های بهداشتی دانست و افزود: با انجام واکسیناسیون موج پنجم کرونا در کشور و گیلان کاهش پیدا کرده است و خوشبختانه شاهد فروکش کردن مبتلایان به کرونا در این استان هستیم.

به گفته حیدرزاده افرادی که به دریافت دز دوم کرونا آنان یک هفته مانده است با ورود به سامانه سلامت محل و همچنین زمام دریافت دز دوم را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام در سامانه سلامت نیازی به داشتن و ارائه پرونده بهداشت نیست، بیان کرد: سامانه واکسیناسیون از امروز بر اساس نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول، فقط مراکزی را نمایش می دهد که همان نوع واکسن را تزریق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تزریق واکسیناسیون عمومی در گیلان صادر شد

مجوز تزریق واکسیناسیون عمومی در گیلان صادر شد