مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-22سياسي

پخش ویژه برنامه دفاع مقدس «ماهچراغ» از شبکه پنج


همزمان با هفته مقدس، ویژه برنامه «ماهچراغ» که با نقش راه آهن در جنگ و به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده است با اجرای احمد نجفی از شبکه پنچ سیما پخش خواهد شد.

- به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی، در اولین قسمت از برنامه ترکیبی و گفتگو محور ماهچراغ چهارشنبه، 31 شهریور ماه ساعت 22 میزبان جمعی از ایثارگران و جانبازان راه آهن است که به واقع نقش بسزایی در پشتیبانی جنگ تحمیلی داشتند.

ویژه برنامه ماهچراغ به تهیه کنندگی آرش داودی تولید شده است و سعی دارد تا با روایتی متفاوت از ایثار و جانفشانی نیروهای پشتیبان جنگ در دوران دفاع مقدس به نقش آنها در جبهه ها بپردازد.

این ویژه برنامه در 7 قسمت 45 دقیقه ای با ساختار گفتگو و نمایش به موضوعاتی همچون پشتیبانی دفاع مقدس در بخش های سازمانی، ستادی و مردمی می پردازد.

همچنین در قسمت های آتی، برنامه ماهچراغ میزبان مدیرعامل راه آهن و سایر ایثارگران این سازمان در جنگ تحمیلی است تا به تشریح هر چه بهتر نقش پشتیبانی راه آهن از دفاع مقدس بپردازند.

راه آهن یکی از مهم ترین تأمین کننده ها و پشتیبان های جنگ بوده است که در طول 8 سال، بسیاری از پرسنل آن علاوه بر انجام ماموریت ستادی، در جنگ نیز به طور داوطلبانه حضور داشتند، به طوری که نزدیک به یک هزار و 400 نفر از راه آهن به صورت داوطلبانه در جنگ شرکت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه دفاع مقدس «ماهچراغ» از شبکه پنج

پخش ویژه برنامه دفاع مقدس «ماهچراغ» از شبکه پنج