مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-22سياسي

بیش از 50 درصد مردم خراسان رضوی دوز اول را تزریق کرده اند


بیش از 50 درصد جامعه هدف که سنین 18 سال به بالا هستند، مرحله اول واکسن و بیش از 22 درصد جامعه هدف دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از 50 درصد جامعه هدف که سنین 18 سال به بالا هستند، مرحله اول واکسن و بیش از 22 درصد جامعه هدف دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

محمدصادق معتمدیان در آیین بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور و رونمایی از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بزرگترین مراکز واکسیناسیون کشور به همت شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد در کوتاه ترین مدت به بهره برداری رسید و همچنین از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری که جزوه ابتکارات شهرداری است، رونمایی شد.

وی افزود: در هفته های اخیر و در آغاز به کار دولت سیزدهم روند واردات واکسن به کشور به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

در سطح استان تلاش کردیم همزمان با سیاست های کلان ستاد کرونا، زیرساخت های لازم برای انجام واکسیناسیون در شرایط کنونی را فراهم کنیم که با تلاش و زحماتی که در استان صورت گرفت، ظرفیت خوبی برای واکسیناسیون ایجاد شد و روزانه در سطح استان 140 هزار ظرفیت واکسیناسیون وجود دارد، هرچند که به دلیل عدم تامین به موقع سهمیه واکسن هم اکنون در شهر مشهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد مردم خراسان رضوی دوز اول را تزریق کرده اند

بیش از 50 درصد مردم خراسان رضوی دوز اول را تزریق کرده اند