مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-22سياسي

خواب دشمنان انقلاب هیچگاه تعبیر نخواهد شد


خواب پریشان دشمن در مورد تخریب کشور مان ایران به برکت حضور رهبر و جوانان حاضر و همیشه در صحنه هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس کسانی هستند که با وجود اسارت و جانبازی و حتی شهادت با عشق در برابر دشمن ایستادگی کردند اما تن به خواسته دشمنان ندادند.

وی افزود: ما موظف هستیم که رشادت ها و مردانگی های شهدای نظام و انقلاب را همیشه و در هر حالی بیان کرده و به نسل های آینده هم منتقل کنیم.

مرادنیا بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا که حق بزرگی بر ملت ایران دارند همواره باید انجام شود چراکه این افراد هرچی که داشتند برای دفاع از ملت در طبق اخلاص گذاشتند.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهدای این انقلاب با خدا معامله کردند و بالبیک به فرمان حضرت امام در جبهه های جنگ حاضر شده و جان خود را تقدیم نظام کردند.

وی علت جاودانگی نام و یاد شهدای اسلام را ایستادگی این مردان دربرابر دشمنان عنوان کرد و افزود: باید در برابر مقام شامخ این مردان بزرگ سر تعظیم فرو آورد.

مرادنیا با تاکید بر اینکه ما موظف هستیم از خود گذشتگی شهدای اسلام را به نسل آیندگان انتقال دهیم افزود: جوانان باید از جان فشانی شهدای انقلاب و نظام اطلاع داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب دشمنان انقلاب هیچگاه تعبیر نخواهد شد

خواب دشمنان انقلاب هیچگاه تعبیر نخواهد شد