مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-22سياسي

راه اندازی 20 مرکز واکسیناسیون توسط سپاه البرز با محوریت مناطق محروم


20 مرکز واکسیناسیون در سطح استان البرز با محوریت مناطق محروم توسط سپاه استان و با هدف حمایت و کمک به روند واکسیناسیون و دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدری، فرمانده سپاه استان البرز، ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت مصطفی پیران، اولین شهید مدافع سلامت البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور یادگار شهدا است و باید تلاش کنیم با درس گرفتن از سیره شهدا خدمتگذار مردم باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه و.

؛ بسیج هرچه در توان دارد وارد صحنه کرده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: خوشبختانه در این برهه زمانی به همت همه بسیجیان انگیزه های جهادی برای کمک به واکسیناسیون در سطح کشور وجود دارد در همین راستا هر روز شاهد افتتاح یک مرکز واکسیناسیون در استان البرز هستیم.

وی ادامه داد مرکز واکسیناسیون شهید مصطفی پیران  از بزرگ ترین مراکز واکسیناسیون کشور به شمار می رود که با حمایت مسؤولان و خیرین البرز راه اندازی شد بدون شک این مرکز باعث افتخار است آن در سطح ملی خواهد بود.

حیدرنیا تصریح کرد: با توجه به حجم واردات واکسن و تامین نیاز لازم بود که مراکز واکسیناسیون توسعه پیدا کند در همین راستا بیست مرکز طی 40 روز گذشته برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 20 مرکز واکسیناسیون توسط سپاه البرز با محوریت مناطق محروم

راه اندازی 20 مرکز واکسیناسیون توسط سپاه البرز با محوریت مناطق محروم