مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22دانش

سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی شد


در مراسمی با حضور رییس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور، دکتر مسلم اورنگی به عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگرتبریز معرفی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور رییس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور، دکتر مسلم اورنگی به عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگرتبریز معرفی شد.

احمد محجوب، رییس مراکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور در این مراسم با اشاره به سیاست خانه کارگر مبنی بر توسعه آموزش اظهار کرد: اکنون 20 مرکز علمی کاربردی در خانه های کارگر سراسر کشور فعال هستند.

وی، با تاکید به روند کاهش دانشجو در کشور گفت: با وجود آنکه روند کاهشی در پذیرش دانشجو در کشور وجود دارد، به واسطه عملکرد مناسب مراکز علمی کابردی خانه کارگر، فعالیت برخی از این مراکز از جمله مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز چشمگیر بوده است.

کریم صادق زاده، دبیر اجرایی و مجری طرح های آموزشی خانه کارگر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به نقش آموزش در توسعه ی بخش تولید و صنعت گفت: خانه کارگر تبریز با توجه به سیاست های کلان تشکیلاتی، آموزش را در اولویت کاری خود قرار داده و خدمات شایسته و قابل توجهی را به جامعه ی شریف کارگری ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی شد

سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی شد