مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-22سياسي

دانشگاهیان در مسیر توسعه علمی و ایجاد صنایع دفاعی حماسه آفریدند


دانشگاهیان نه تنها در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردم درجبهه پای جنگ علیه دشمن جنگیدند بلکه در مسیر توسعه علمی و تحقق دستاوردهای مهندسی رزمی و دفاعی حماسه آفریدند.

- ، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در همایش استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی که از به همت سازمان بسیج اساتید و با همکاری مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: 31 شهریور یادآور چهل و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و تهاجم ناجوانمردانه دشمن به کشورمان است و هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت، پایمردی و پیروزی شیرزنان و مردان مجاهدی است که با تکیه بر عنصر ایمان به خدا، اخلاص، ایثار، گذشت، فداکاری و پیروی از ولایت فقیه به تمام علایق خود پشت پا زدند که از کیان اسلامی دفاع کنند.

وی تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت و پیروزی در مقابل یک جنگ جهانی با حمایت آمریکا، شوروی، اروپا، کشورهای عربی منطقه و دیگر حامیان صدام است.

در واقع در جنگ به روایتی 80 کشور حامیان صدام بودند و مزدورانی از کشورهای مصر، سودان و کشورهای عربی خلیج فارس نیز با رزمندگان ما جنگیدند تا کشورمان را به زانو درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان در مسیر توسعه علمی و ایجاد صنایع دفاعی حماسه آفریدند

دانشگاهیان در مسیر توسعه علمی و ایجاد صنایع دفاعی حماسه آفریدند