مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-22اقتصادي

پیگیری آخرین وضعیت شرکت پارسیلون در تهران


در راستای پیگیری و رسیدگی به آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد جلسه ای با حضور استاندار لرستان، مدیر عامل بانک ملی ایران و مدیر عامل شرکت آتیه دماوند برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در راستای پیگیری و رسیدگی به آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد جلسه ای با حضور استاندار لرستان، مدیر عامل بانک ملی ایران و مدیر عامل شرکت آتیه دماوند برگزار شد.

  در این جلسه در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در محل شرکت پارسیلون بررسی صورت گرفت و تصمیماتی به منظور رفع موانع و مشکلات اجرای برنامه های مناسب اخذ شد.

شایان ذکر است در پی واگذاری شرکت پارسیلون به بخش خصوصی در سال 82 روند تولید این کارخانه قدیمی به مرور با مشکلاتی همراه شد و نهایتا در سال 95 این کارخانه کاملا تعطیل شد.

پس  از مدتی و با ورود دستگاه قضایی بار دیگر شرکت آتیه دماوند به عنوان متولی این شرکت انتخاب شد.

در حال حاضر شرکت پارسیلون هنوز تعطیل است اما با مورد موافقت قرار گرفتن ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در محل شرکت پارسیلون اقداماتی به منظور راه اندازی مجدد و توسعه این کارخانه قدیمی در حال انجام است که برای به نتیجه رسیدن این موضوع نیازمند پیگیری مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آخرین وضعیت شرکت پارسیلون در تهران

پیگیری آخرین وضعیت شرکت پارسیلون در تهران