مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-22اقتصادي

رسوب 140 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازها زیبنده نیست


بازرس کل صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: رسوب 140 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازها زیبنده نیست.

- ، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور به نگرانی دستگاه نظارتی و سازمان بازرسی از انباشته شدن خودروهای ناقص در پارکینگ ها و کارخانه ها اشاره کرد و گفت: این اتفاقات موجب شده است که عرضه خودرو در بازار ناکافی باشد و شاهد افزایش بی رویه قیمت باشیم.

میرمحمدی افزود: مشکلات تأمین قطعات در بخش گمرک و تأمین ارز هم از دیگر مشکلاتی است که قطعه سازان و تامین کنندگان قطعات باید مشکلاتشان را در این جلسه بیان کنند تا ما در نهایت بتوانیم در برنامه زمان بندی شده این موضوع را مدیریت کنیم و خودروهای ناقص مانده در کف کارخانه به عدد قابل قبولی برسد.

وی گفت: ماندن 140 هزار خودرو به واسطه نقص قطعات در پارکینگ ها زیبنده نظام نیست و باید با عزم و اراده ای ملی و جدی این فضا را مدیریت کرد که در این راستا هم خودروسازان، هم قطعه سازان هم دستگاه های حاکمیتی و سیاست گذار بایستی با هم افزایی اقدام مقتضی معمول نمایند.

بازرس کل صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: در رسانه ها هم مباحثی مطرح می شود که شاید تحویل ندادن خودروها عمدی باشد چرا که خودروسازان زیان دیده اند و برای اذهان عمومی این طور تلقی شده است که شاید خودروساز عرضه مناسب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب 140 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازها زیبنده نیست

رسوب 140 هزار خودرو در پارکینگ خودروسازها زیبنده نیست