مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-22اقتصادي

پیگیری برای دریافت ویزاهای درخواست شده موکب ها ادامه دارد


رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: پیگیری ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب ها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی، رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین ضمن رد هرگونه کاهش قطعی سهمیهٔ موکب های اعزامی در قزوین گفت: پیگیری ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب ها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، ستاد عتبات عالیات استان قزوین پیگیری های لازم را برای دریافت ویزا و مجوز موکب ها انجام می دهد.

طاهرخانی با بیان این که حدود 594 پاسپورت از سوی ستاد عتبات عالیات به تهران ارسال شده بود، عنوان کرد: تا به این لحظه حدود 421 ویزا دریافت و به موکب ها تحویل داده شده است.

این مسؤول با بیان این که بیش از 70 درصد ویزاهای درخواستی موکب ها در قزوین دریافت شده است، عنوان کرد: پیگیری های لازم برای صدور 200 ویزای باقی مانده ادامه دارد و با توجه به مساعدت و قول های داده شده از سوی مسؤولین است، تصریح کرد: نمایندهٔ ستاد قزوین در یک هفتهٔ اخیر در تهران مستقر شده و از نزدیک و به صورت میدانی پیگیری لازم را برای دریافت روادید موکب ها انجام می دهد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان یادآور شد: از سهمیهٔ سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات تعداد 3 هزار نفر کاهش پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای دریافت ویزاهای درخواست شده موکب ها ادامه دارد

پیگیری برای دریافت ویزاهای درخواست شده موکب ها ادامه دارد