مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-22سياسي

جزییات پوشش بیمه ای خدمات ناباروری اعلام شد


رییس شورای عالی بیمه سلامت جزییات پوشش خدمات نازایی و ناباروری در مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سجاد رضوی از پوشش خدمات نازایی و ناباروری در مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی خبر داد و گفت: خدمات ناباروری در بیمه های پایه در مراکز دولتی تحت پوشش بیمه بودند؛ اما به دلیل محدودیت مراکز دولتی و متقاضی زیاد دریافت این خدمات، از سال قبل اقدمات کارشناسی شروع شد تا پوشش بیمه ای خدمات را گسترش بدهیم و در جلسه شورای عالی بیمه در خرداد ماه، تمام اعضا پذیرفتند در بخش های عمومی غیر دولتی هم بیمه های پایه در این حوزه سرمایه گذاری کرده و خرید خدمت انجام دهند.

به گفته وی، این خرید خدمت باید بر اساس مبانی علمی و اقتصادی صورت گیرد که مبانی علمی آن را معاونت درمان وزارت بهداشت اعلام می کند و مبانی اقتصادی هم در سازمان های بیمه گر مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: از دوم شهریور ماه پوشش بیمه ای خدمات نازایی و ناباروری از سوی معاون رییس جمهور ابلاغ شده است و سازمان های بیمه ای از این تاریخ باید در بخش های دولتی و عمومی غیر دولتی خرید خدمت انجام دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: هزینه های ناباروری در همه دنیا بالا است و در بسیاری از کشورها بیمه ها زیر بار هزینه های سنگین آن نمی روند ولی با توجه به سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه ای خدمات ناباروری اعلام شد

جزییات پوشش بیمه ای خدمات ناباروری اعلام شد