مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-22سياسي

2000 کیلومتر از نهرهای خوزستان لایروبی شدند


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: یکی از کارهای انجام قرارگاه در راستای محرومیت زدایی، لایروبی دو هزار کیلومتر از نهرهای خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار احمد خادم سید الشهدا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: ارگان های زیادی در خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس تأثیرگذار بودند اعم از بسیج مردمی، نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، کمیته، جهاد سازندگی و سپاه نقش آفرینی داشتند.

وی ادامه داد: اقشار مختلفی نیز مانند صنف نانوایی ها، مکانیکی ها، بازاری، مداحان و غیره تأثیرگذار بودند و هرکدام به نحوی به جبهه خدمات رسانی می کردند و در تمام تیپ و لشکرها حضور پیدا می کردند.

فرماندهی قرارگاه منطقه ای کربلا بیان کرد: از طرفی دیگر بانوان و نقش آنها در دفاع مقدس بسیار بود به طوری که در اهواز محلی معروف به چایخانه سنتی بود که خواهران رزمنده با حضور در این محل لباس های رزمندگان جبهه را آماده می کردند.

خادم السید الشهدا با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که خوزستان دین خود را به انقلاب ادا کرد، تصریح کرد: زمان جنگ دو قرارگاه کربلا و سری نصرت در خوزستان وجود داشت که نزدیک به 15 یگان از مردم خوزستان بودند چرا که به منطقه آشنایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 کیلومتر از نهرهای خوزستان لایروبی شدند

2000 کیلومتر از نهرهای خوزستان لایروبی شدند