مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-22اقتصادي

تخصیص 19 هزار و سیصد میلیارد اعتبار برای افزایش ازدواج و محرومیت زدایی


19 هزار و سیصد میلیارد در قانون بودجه 1400 برای افزایش آمار ازدواج و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه حاشیه نشینی در قالب محرومیت زدایی اختصاص یافت.

- علی اکبر بسطامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در مورد انتشار خبری مبنی بر افزایش طلاق های صوری برای دریافت حقوق والدین، گفت: طلاق های صوری از سال های گذشته به عنوان یک معضل در جامعه رواج پیدا کرده است، کما اینکه پیش از این هم افراد برای بهره مندی از خدمات سازمان های حمایتی به این امر مبادرت می ورزیدند به همین دلیل سن طلاق در کشور به شدت کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 20 سازمان و وزارتخانه در کشور ماموریت دارند که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت کنند افزود: یک سازمان یا وزارتخانه مشخصی که به عنوان متولی در این زمینه به مجلس و دولت پاسخگو باشد، وجود ندارد.

نماینده مردم استان ایلام گفت: مجلس به دنبال راهی برای جلوگیری از طلاق و ازدواج های سوری که برای دریافت حقوق مستمری والدین خود هستند، باید باشد.

   وی ادامه داد: به دنبال این رویه افرادی برای طلاق صوری اقدام کردند که می خواستند از حقوق والدین بازنشسته خود که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند، استفاده کنند و این معضل جدیدی بود که در کشور ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 19 هزار و سیصد میلیارد اعتبار برای افزایش ازدواج و محرومیت زدایی

تخصیص 19 هزار و سیصد میلیارد اعتبار برای افزایش ازدواج و محرومیت زدایی