مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-22حوادث

بسته خبری پلیس یزد: از پلمب پاتوق خرده فروشان مواد تا دستگیری 45 سارق حرفه ای


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در کشف جرائم مختلف، گفت: استان یزد از جمله مناطق ناامن کشور برای مجرمان است و در این راستا مشارکت شهروندان بیشتر سهم از دستاوردهای پلیس را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد سرگرد حبیب عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کسب خبری مبنی برفروش مواد مخدر توسط صاحب خانه و پاتوق شدن آن منزل در یکی از محلات شهرستان بهاباد برای معتادان پرخطر ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 و مواد مخدر  این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  کلانتری 11 پس از یک سری تحقیقات میدانی   واطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در این عملیات ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری گرداننده محل و همدستش در بازرسی از محل مقادیری مواد   افیونی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرگرد عباسی تصریح کرد: با حضور نماینده دادگاه بخش بهاباد در استان یزد این منزل مسکونی پلمب و افراد خرده فروش روانه دادگاه شدند.

کشف 106 دستگاه ماینر غیرمجاز در اشکذر   سرهنگ مهدی گل محمدی در این خصوص اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وجود یک مزرعه بیت کویین در کارخانه ای، رسیدگی به موضوع در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس یزد: از پلمب پاتوق خرده فروشان مواد تا دستگیری 45 سارق حرفه ای

بسته خبری پلیس یزد: از پلمب پاتوق خرده فروشان مواد تا دستگیری 45 سارق حرفه ای