مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-22سياسي

جزییات گزارش دیوان محاسبات از تخلفات بودجه ای «دولت روحانی»


عضو کمیسیون برنامه و وبودجه مجلس جزییات گزارش دیوان محاسبات در مورد تخلفات بودجه ای دولت روحانی در بودجه سال 1399 را تشریح کرد.

- حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزییات گزارش تفریغ بودجه سال 99 اظهار داشت: رییس دیوان محاسبات در جلسه ای با حضور رییس مجلس و هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصاد، گزارشی از تفریغ بودجه سال 99 ارائه داد.

دولت تدبیر آیین نامه اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای گران قیمت را تدوین نکرد وی در تشریح جزییات گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه 99 گفت: بر اساس این گزارش از 22 آیین نامه ای که باید دولت بر اساس قانون بودجه 99 تدوین می کرده، 14 مورد در موعد مقرر و 6 مورد با تأخیر تدوین شده و دو مورد از آیین نامه ها مربوط به وصول مالیات از خانه های خالی و خودروهای گران قیمت تدوین نشده است.

دولت دوازدهم 12 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی به سه دهک بالای درآمدی پرداخت رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تأکید کرد: طبق گزارش دیوان محاسبات، قطع یارانه سه دهک بالایی کشور که تکلیف قانونی دولت بوده و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده بودند، در دولت تدبیر انجام نشده و حدود 12 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزارش دیوان محاسبات از تخلفات بودجه ای «دولت روحانی»

جزییات گزارش دیوان محاسبات از تخلفات بودجه ای «دولت روحانی»