مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-22سياسي

دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عقلانی ترین حرکت و اقدام ملت ایران بوده است و خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر با اشاره به منشور روحانیت اظهار داشت: حضرت امام راحل انجمن حجتیه را خطر بسیار بزرگ می دانست و نسبت به نفوذ آنان به مسئولان هشدار می داد.

وی با تاکید براینکه باید نسبت به خطرهای انقلاب هوشیار باشیم، گفت: حضرت زینب (س) فهیم و مفهمه بود و تدبیر و دوراندیشی این حضرت را به عقیله بنی هاشم معروف کرده است.

وی گفت: انسان باید کارها را با عقلانیت پیش برد و در دوران دفاع مقدس ما بر اساس عقلانیت اداره کردیم و مسئله دفاع مقدس یکی از عقلانی ترین حرکات ملت ایران بوده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه دفاع مقدس با عقلانیت پیش رفت، به مسئله تاکید کرد و گفت: مسئله دعا نیز برای رفع بلایا امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران صبر را از دیگر ویژگی های برجسته حضرت زینب (س) یاد کرد و گفت: در فراز و نشیب های زندگی نیازمند صبر هستیم و در راه انقلاب اسلامی نیز مقابل مسائل دشمن و خودتحریم های داخلی باید صبر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد

دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد