مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-22اجتماعي

2 هزار کودک و نوجوان استان سمنان آموزش تخصصی دیدند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: کارگاه های آموزشی تخصصی فرهنگی و هنری در شش ماهه اول سال برای نزدیک به دو هزار کودک و نوجوان هم استانی برگزار شد.

- ، نبی الله خدابخشی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، هرساله برنامه ریزی برای مسیر و نقشه راه مراکز همراه با نیازسنجی و آسیب شناسی انجام می گیرد، تاکید کرد: از مهم ترین هدف های ما در این مجموعه، شناسایی و پرورش استعدادهای ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه 170 کارگاه تخصصی در نیمه اول سال با حضور یک هزار و 950 کودک و نوجوان در استان برگزار شده است، ابراز کرد: از لحاظ برگزاری کارگاه های تخصصی و تعداد اعضای شرکت کننده، نسبت به سال قبل 32 درصد رشد داشتیم.

برگزاری کارگاه قصه گویی و موضوعات فرهنگی و هنری مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه 15 درصد از مخاطبان کودک و نوجوان از 19 استان کشور، در کارگاه های تخصصی استان حضور پیدا کردند، ابراز کرد: بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش استانی، با 625 شرکت کننده در استان برگزار شد و نفرات برتر برای شرکت در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کودک و نوجوان استان سمنان آموزش تخصصی دیدند

2 هزار کودک و نوجوان استان سمنان آموزش تخصصی دیدند