مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-22اجتماعي

مشکل پسماندهای شهرک صنعتی شمس آباد حل می شود


با بهره برداری از اولین سلول دفن پسماندهای صنعتی و ویژه هوشنگ آباد و عزیزآباد مشکل پسماندهای شهرک صنعتی شمس آباد نیز به دلیل حسن همجواری با این سایت، - در ماه های آینده مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران به همراه دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونین و همچنین مدیران دستگاه اجرایی روز گذشته از شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کردند.

سعید محمودی با اشاره به اینکه این بازدید بیشتر با هدف رفع موانع تولید انجام شد، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در این بازدید، مسائل محیط زیستی این شهرک صنعتی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور و واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آن بود.

وی با بیان اینکه چند واحدهای صنعتی مورد بازدید قرار گرفتند، افزود: رویکرد این اداره کل، توسعه صنعت با حفظ ضوابط محیط زیستی است و از این منظر توسعه پایدار و متوازن به عنوان اصل کلیدی در حوزه آمایش سرزمین و توسعه اقتصادی، محسوب می شود.

محمودی در ادامه اظهار داشت: یکی از موارد طرح شده توسط صنعتگران در جریان این بازدید، موضوع ضرورت احداث سیستم تصفیه فاضلاب برای واحدهای آلاینده مستقر در بخش توسعه شهرک صنعتی شمس آباد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه هنوز فاضلاب این بخش از شهرک صنعتی شمس آباد به سیستم تصفیه فاضلاب مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پسماندهای شهرک صنعتی شمس آباد حل می شود

مشکل پسماندهای شهرک صنعتی شمس آباد حل می شود