مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22سياسي

تجلیل از 11 خانواده سردار سپاه که آسمانی شدند


در سومین مراسم «یادها و نام ها» از خانواده سردارانی نظیر سیدمحمد حجازی، عبدالرسول استوار محمودآبادی، محمدحسن کوسه چی ، عباس سرخیلی ، غلامعلی ابوحمزه ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، سومین مراسم یادها و نام ها با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، امروز چهارشنبه 31 شهریور ماه در حال برگزاری است.

در این مراسم سردار خانواده 11 سرداری که در یک سال گذشته به رحمت ایزدی پیوستند، تجلیل و قدردانی شد که اسامی آنان به شرح زیر است: سردار سرلشکر پاسدار شهید سیدمحمد حجازی او متولد سال 1335 در اصفهان بود.

سردار حجازی از بدو انقلاب به عضویت سپاه درآمد.

او فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دانش آموخته دکترای دانشکده عالی دفاع ملی در رشته مدیریت استراتژیک و همچنین عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین  (ع) بود.

سردار حجازی در سال های دفاع مقدس، مسؤولیت اعزام نیرو به جبهه های جنوب را بر عهده داشت.

جانشینی فرمانده سپاه منطقه چهارم کشوری، جانشینی قرارگاه عملیاتی سلمان در جبهه های میانی و غربی و جانشینی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر سوابق حجازی در نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 11 خانواده سردار سپاه که آسمانی شدند

تجلیل از 11 خانواده سردار سپاه که آسمانی شدند