مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-22سياسي

مهلت یک ماهه برای بازنگری سند توسعه نهبندان و سربیشه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یک ماه فرصت داریم سند توسعه نهبندان و سربیشه را پس از بررسی و بازنگری برای طی روال قانونی به مرکز کشور ارسال کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یک ماه فرصت داریم سند توسعه نهبندان و سربیشه را پس از بررسی و بازنگری برای طی روال قانونی به مرکز کشور ارسال کنیم.

محمد فرهادی، امروز چهارشنبه 31 شهریور در نشست بررسی و بازنگری سند توسعه نهبندان افزود: در بازنگری سند توسعه نهبندان و سربیشه، طرح هایی مدنظر قرار گیرند که منشأ تحول و توسعه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: پیرو سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به جنوب خراسان بزرگ در سال 1378، اتفاقات بزرگی در منطقه رخ داد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آن سفر، نقطه عطفی در خراسان بزرگ و جنوب خراسان بود، گفت: اگر ما امروز در پهنه ایران اسلامی، خراسان جنوبی را داریم، بدون تردید از نتایج همان سفر است.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه با سفرشان قصد داشته اند توجه مسئولان را به مناطق محروم جلب کنند، تدوین سند توسعه نهبندان را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه برای بازنگری سند توسعه نهبندان و سربیشه

مهلت یک ماهه برای بازنگری سند توسعه نهبندان و سربیشه