مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-22سياسي

پرچم «شهید سلیمانی» باید برافراشته بماند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه باید تلاش کنیم پرچم شهید سلیمانی در این کشور برافراشته بماند تا شاهد ضعف روزافزون دشمنان نظام اسلامی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نمایش اقتدار نیرو های مسلح چهارمحال و بختیاری در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم زیبایی های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، گفت: رمز ماندگاری ارزش های دفاع مقدس ما بازخوانی ارزش های انسانی و خدامحوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و باید از هرگونه اجحاف و انحراف در این زمینه جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک را مقتدرانه رشد داده اند و وحشت در دل دشمن انداختند که باید این فرصت هفته دفاع مقدس را مغتنم شمرد و این قدرت نظامی را به معرض نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که در این ایام شیوع ویروس شویم.

 همه ما مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم اقبال عباسی نیز در این مراسم گفت:  هدف از برنامه رژه خودرویی نیروهای مسلح، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم «شهید سلیمانی» باید برافراشته بماند

پرچم «شهید سلیمانی» باید برافراشته بماند