مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-22اجتماعي

هشتادوهفتمین شماره «قلک» منتشر شد/آشنایی بچه ها با شغل معلمی


هشتادوهفتمین شماره مجله «قلک» با محوریت بازگشایی مدارس برای کودکان منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- ، هشتادوهفتمین شماره ماهنامه قلک ویژه مهرماه 1400، با محوریت موضوع بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری آینده پژوهان مدیریت ارتباطات منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

در این شماره از مجله مذکور که برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر می شود، به آشنایی بچه ها با شغل معلمی، تحصیل به صورت آنلاین، سختی ها و آسانی های آن و همچنین آموزش نحوه تعامل با توان یابان به کودکان پرداخته است.

کودکان در هشتاد و هفتمین شماره این نشریه، همراه با بچه های دنیا به کشور کنیا سفر می کنند و با فرهنگ و اقتصاد و محیط زیست آن کشور آشنا می شوند، اخبار روز را در بخش اخبار قِل قُلّکی دنبال می کنند، همراه با بیجو و جیبو می آموزند که برای معلم بودن باید چه کرد و چه ویژگی هایی داشت و با شای شای سر کلاس آنلاین می روند و آموزش در خانه و به صورت مجازی را تجربه می کنند.

ناخن و ده تا انگشت سروده زهرا موسوی با تصویرگری نازنین ارزه گر، روزی که شای شای خانم معلم شد نوشته شهزاد دستجردی با تصویرگری ویدا کریمی، اخبار قِل قُلّکی نوشته زهرا جلایی فر با تصویرگری میثم موسوی، جشن تولد من نوشته الهه ایرانفرد با تصویرگری مهدیه ربانی، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتادوهفتمین شماره «قلک» منتشر شد/آشنایی بچه ها با شغل معلمی

هشتادوهفتمین شماره «قلک» منتشر شد/آشنایی بچه ها با شغل معلمی