مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-22سياسي

پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش آموزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی


مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش آموزی در آستانه بازگشایی مدارس با صدور پیامی، آغاز بهار تعلیم و تربیت و شروع سال تحصیلی جدید 1401-1400 را به دانش آموزان، - مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش آموزی در آستانه بازگشایی مدارس با صدور پیامی، آغاز بهار تعلیم و تربیت و شروع سال تحصیلی جدید 1401-1400 را به دانش آموزان، معلمان و اولیا تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام اسماعیل بحری زاده به این شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم دانش آموزان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی، امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب هستند.

اینک در اولین سال آغاز به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و در مقطع دیگری از دوران تحصیلی در حالی بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی می دارند که در آستانه اربعین حسینی (ع) و همزمان با هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم.

این تقارن پرخیر و برکت به طور مضاعفی یادآور پیروزی غرورانگیز جنود الهی با اتکا بر سلاح علم، ایمان و عمل خالص بوده و ترسیم کننده اوج قله های عزت، افتخار و سربلندی امت اسلامی و ایران مقتدر است.

حقیقتاً یاد و خاطره شهدای راه حریت و مقاومت هم چون سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی(اعلی الله مقامه) دل های تشنه معنویت و انسانیت و دلدادگان طریق سرخ ایثار و شهادت را در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش آموزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

پیام تبریک قائم مقام سازمان دانش آموزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی