مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-22سياسي

اشتغال زایی 158 نفر در هفته دفاع مقدس در همدان


همدان_فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 6 کارگاه تولیدی با 158 نفر اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد - ، علی مختاری در نشست خبری با خبرنگاران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس موجب بیمه شدن نظام و انقلاب شد، افزود: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته اند بر دنیای کفر بایستند و مقاومت کنند.

مختاری تاکید کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس، با محوریت فرهنگ غنی شهادت و پاسداشت رزمندگان و ایثارگران برگزار می شود تا بتوانیم خاطره رشادت ها و دلاورمردی های جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم است.

وی اظهار کرد: رسانه ها همیشه نقش بسزایی در نقل و انتقال اخبار و اطلاعات مسائل مختلف داشته و دارند، امروزه جایگاه رسانه بسیار مهم و ارزشمند و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات در همه رده ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه 6 کارگاه تولیدی با 158 نفر اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد، ادامه داد: سپاه یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی در نهاوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی 158 نفر در هفته دفاع مقدس در همدان

اشتغال زایی 158 نفر در هفته دفاع مقدس در همدان