مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-22اجتماعي

تشکیل ستاد با مسئولیت معاون رییس جمهور برای حل مشکلات آموزش و پرورش


ستادی با مسئولیت معاون رییس جمهور، تشکیل و به حل مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش خواهد پرداخت.

- ، علیرضا کاظمی با حضور در برنامه به وقت ایران ، شبکه آموزش، در خصوص موضوعات؛ بازگشایی مدارس، چشم انداز و استراتژی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش و بر اساس مصوبه شورای عالی، مقرر شد؛ ستادی به نیابت از ریاست جمهوری با مسئولیت معاون رییس جمهور، تشکیل شود که در آن به حل مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش و اجرای سندتحول بنیادین پرداخته شود.

کاظمی با اشاره به این که این روزها دغدغه همه مسئولان نظام و بسیاری از خانواده ها، آغاز سال تحصیلی است، تصریح کرد: در آستانه مهر، فصل رویش غنچه های خرد، دانش و شکوفایی گل های زندگیمان در بوستان تعلیم و تربیت آغاز می شود و امیدواریم که امسال، سالی متفاوت نسبت به سال های گذشته برای نظام آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: در آغاز سال تحصیلی از همه معلمان، مدیران و تمام همکارانم که شبانه روز تلاش می کنند تا زمینه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را فراهم کنند؛ قدردانی می کنم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رییس جمهور، گفت: عملکرد دولت سیزدهم و شخص آیت الله دکتر رییسی در همین زمان کوتاه، نشان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد با مسئولیت معاون رییس جمهور برای حل مشکلات آموزش و پرورش

تشکیل ستاد با مسئولیت معاون رییس جمهور برای حل مشکلات آموزش و پرورش