مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-22اقتصادي

برنامه ریزی برای کشاورزی با استفاده از تصاویر هوایی محقق شدنی است


استفاده از تصاویر ماهواره ای به عنوان یک راه حل اطلاعاتی صحیح و به روز باعث تحلیل بازار کشاورزی شده و می توان شرایط فعلی را با گذشته مقایسه کرد و با استفاده از اطلاعات با ارزشی که از این داده ها به دست می آید به برنامه ریزی های بلندمدت و کوتاه مدت پرداخت.

- ایسنا/اردبیل یک کارشناس کشاورزی گفت: استفاده از تصاویر ماهواره ای به عنوان یک راه حل اطلاعاتی صحیح و به روز باعث تحلیل بازار کشاورزی شده و می توان شرایط فعلی را با گذشته مقایسه کرد و با استفاده از اطلاعات با ارزشی که از این داده ها به دست می آید به برنامه ریزی های بلندمدت و کوتاه مدت پرداخت.

بابک خدایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات مربوط به عملکرد محصول و پیش بینی سطح زیر کشت محصولات کشاورزی برای سازمان های دولتی و تولیدکنندگان در فرایندهای برنامه ریزی عملیات برداشت، ذخیره سازی، بازاریابی و حمل ونقل بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی از میزان عرضه و تقاضا مشکلات عمده ای برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به وجود می آورد، ادامه داد: این مسئله در کشور بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از فناوری سنجش ازدور می تواند با پیش بینی عملکرد محصول، عرضه و تقاضا را کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کشاورزی با استفاده از تصاویر هوایی محقق شدنی است

برنامه ریزی برای کشاورزی با استفاده از تصاویر هوایی محقق شدنی است