مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-22اقتصادي

سرمایه های انسانی در اصفهان مغفول واقع شده است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت ها و سرمایه های انسانی در اصفهان مغفول واقع شده است، گفت: در حوزه IT نخبه ترین افراد در کشور از اصفهان هستند اما بیشتر این افراد به تهران مهاجرت کرده اند.

- کامران کلانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بعضی از مدیران استانی با مبانی بنیادی و کلیدواژه های اصلی در مقوله اقتصادی بیگانه هستند، اظهار داشت: در شرایطی که اقتصاد کشور 80 درصد دولتی است، نمی توان سهم 25 درصدی به تعاون داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به رویدادهای استارت آپی گفت: به زودی 2 فضای اشتراکی جدید در استان اصفهان ایجاد خواهد شد که یکی از این فضاها در مجموعه سیتی سنتر به مساحت هزار و 500 متر مربع به بهره برداری می رسد.

وی با تأکید بر اینکه اگر می خواهیم مشکل اشتغال کشور را حل کنیم باید همه پای کار بیایند، افزود: در راستای حل مشکل اشتغال باید جامعه محلی با کار و تولید توانمند شوند که در استان بسیار ضعیف به آن پرداخته شده است.

کلانی با بیان اینکه در استان اصفهان به بسیاری از ظرفیت های منطقه ای توجه نشده است، بیان کرد: در راستای تقویت مستقیم دایر خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های انسانی در اصفهان مغفول واقع شده است

سرمایه های انسانی در اصفهان مغفول واقع شده است