مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-22سياسي

تأکید وزیر خارجه کرواسی بر نقش مهم ایران در کمک به صلح و ثبات افغانستان


وزیر خارجه کرواسی در دیدار با همتای ایرانی خود بر اهمیت نقش ایران در کمک به صلح و ثبات افغانستان تأکید کرد و گفت: جایگزینی بهتر از برجام وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، در ادامه دیدارهای روز سه شنبه خود با مقامات شرکت کننده در این نشست با گوردان گرلیچ رادمن وزیر خارجه کرواسی ملاقات و گفت وگو کرد.

* عدم برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی به مدت 16 سال  طرفین در این دیدار با اشاره به ظرفیت های همکاری دوجانبه بر فعال کردن سازوکارهای فیمابین همکاری مانند کمیسیون مشترک اقتصادی تأکید کردند.

  در این دیدار علاوه بر مسائل دوجانبه موضوعاتی از جمله بحران افغانستان، مهاجران و برجام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  در این دیدار امیرعبدالهیان با اشاره اهمیت منطقه بالکان به ویژه کرواسی در سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار داشت: دو کشور ظرفیت های بالایی برای توسعه همکاری در حوزه های سیاسی، فرهنگی و سیاسی دارند.

وی در ادامه افزود: دو توافق در دستورکار مجلس شورای اسلامی در حوزه همکاری های کمرگی و تشویق سرمایه گذاری متقابل قرار دارد که با تصویب نهایی این توافقات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر خارجه کرواسی بر نقش مهم ایران در کمک به صلح و ثبات افغانستان

تأکید وزیر خارجه کرواسی بر نقش مهم ایران در کمک به صلح و ثبات افغانستان