مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-22پزشكي

حذف محدودیت سنی واکسیناسیون در سراسر کشور


وزارت بهداشتی ها مدام تأکید می کنند داشتن نوبت از سامانه نوبت دهی واکسن الزامی است و افراد تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه نکنند.

- روزنامه ایران در گزارشی آورده است: سرانجام پس از ماه ها انتظار و وعده وعیدهای مسئولان در نهایت روز گذشته به دستور وزیر بهداشت، محدویدت سنی تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در سراسر کشور برداشته شد.

روزنامه ایران چهارشنبه 31 شهریور در گزارشی نوشت: از این پس همه افراد بالای 18 سال در 31 استان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون به نشانی salamat.

gov.

ir نوبت دریافت کنند.

برداشتن محدودیت سنی واکسیناسیون برای افراد بالای 18 سال خبر خوشی بود که وزیر بهداشت هفته پیش در سفر به استان همدان وعده آن را داد و حالا علاوه بر سه دانشگاه علوم پزشکی در تهران همه دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده اند که با افزایش جایگاه های تزریق واکسن محدودیت سنی واکسیناسیون علاوه بر پایتخت در همه استان ها برداشته شود.

بر این اساس و طبق دستور وزیر بهداشت مقرر شده واکسیناسیون کامل جمعیت مشمول در پایتخت تا نیمه آبان ماه به پایان برسد.

مطالب بیان شده از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه کمیته های علمی کرونا همچنین نشان می دهد تاکنون با واکسینه کردن حدود 45 میلیون نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف محدودیت سنی واکسیناسیون در سراسر کشور

حذف محدودیت سنی واکسیناسیون در سراسر کشور