مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 23:152021-09-21سياسي

یک بار برای همیشه!/ این گره فقط با دستان رییس جمهور گشوده می شود


حل مشکلات معیشتی معلم همچنان که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید شده است نیاز به یک برنامه ریزی جامع الاطراف دارد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش و دبیرکل کانون تربیت اسلامی در یادداشتی نوشت: حضور معنادار آیت الله رییسی در شورای عالی آموزش و پرورش پس از 10 سال غیبت رؤسای جمهور گذشته، حکایت از آن دارد که ایشان در مقایسه با گذشتگان نگاهی متفاوت و باوری جدی به نهاد تعلیم و تربیت دارد و حمایتش از معلم و مدارس منحصر به ایام برگزاری انتخابات نیست البته در کشور ما تعداد زیادی شورای عالی وجود دارد و غلبه مسائل اقتصادی سیاسی و امنیتی موجب شده است که رؤسای جمهور گذشته از حضور در شورای عالی آموزش وپرورش غافل شوند.

هرچند شاید بتوان گفت عدم شرکت هشت ساله رییس جمهور قبلی در شورای عالی مغتنم بود و چه بسا در صورت حضور مصیبت های 2030 تشدید می شد.

 در هر حال سال تحصیلی جدید با سخنان دکتر رییسی در جمع شورای عالی نویدبخش تحولی اساسی در آموزش و پرورش می باشد و نشان می دهد که ایشان با مشکلات کلان آموزش و پرورش آشنایی دارد کمااینکه در آن جلسه اهمیت نقش آفرینی و ارتقای شورای عالی آموزش و پرورش اعتلای شأن و منزلت و مهارت معلم اجرای سند تحول بنیادین بارقه های امیدی تابید جمله کلیدی ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بار برای همیشه!/ این گره فقط با دستان رییس جمهور گشوده می شود

یک بار برای همیشه!/ این گره فقط با دستان رییس جمهور گشوده می شود