مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 21:052021-09-21اجتماعي

تشریح جزییات بازگشایی مدارس/ معلمان باید تا بازگشایی مدارس واکسینه شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان جزییات بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان را در استان زنجان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری سه شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ثبت احوال استان، امسال 20 هزار و 552 نفر به سن هفت سال رسیده و می توانند برای پایه کلاس اول ابتدایی ثبت نام کنند، اظهار کرد: بر خلاف آمار اعلامی، تاکنون 21 هزار و 328 دانش آموز در استان برای پایه اول در مقطع ابتدایی و ورود به مدرسه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: 830 نفر بیشتر از آمار اعلامی از سوی اداره کل ثبت احوال استان زنجان در مدارس ابتدایی ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه مهاجرت به استان یکی از دلایل افزایش تعداد کلاس اولی ها است، اضافه کرد: امسال 200 هزار دانش آموز در استان و در سه مقطع، تحصیل خواهد کرد.

مظفری با اشاره به بازنشسته شدن یک هزار معلم در سال جاری گفت: امسال سهمیه استخدام یک هزار و 125 نیرو در استان صادر شده در حالی که در سال های گذشته حداکثر 250 نفر امکان جذب وجود داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها انجام شده، هیچ مدرسه ای در روز اول مهر بدون معلم نخواهد بود، ادامه داد: سال گذشته استان زنجان در ثبت نام کتب درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات بازگشایی مدارس/ معلمان باید تا بازگشایی مدارس واکسینه شوند

تشریح جزییات بازگشایی مدارس/ معلمان باید تا بازگشایی مدارس واکسینه شوند