مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 20:552021-09-21سياسي

درگیری در وقت اضافه تابستان/در مجموعه آپارتمان های ادب چه می گذرد؟


مجتمع آپارتمان های ادب در شهر سنندج شامگاه سه شنبه شاهد درگیری دسته جمعی اراذل و اوباش بود که امنیت و آسایش مرکز شهر را برای ساعاتی به هم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه محل مراجعه کرده و از نزدیک با صحنه ای مواجه شد که در هیچ محله و مکان دارای تمدنی مشاهده نخواهد شد.

هجوم دسته جمعی اراذل و اوباش به خیابان اصلی مجتمع آپارتمان های ادب و ضرب و شتم مداوم چندین نفر در میان ترس و دلهره ساکنان بلوک های مختلف فضایی مملو از ناامنی را در هسته مرکزی شهر سنندج شکل داده بود که تا یک ساعت پس از تغییر ساعت رسمی نیز این موج ناامنی ادامه داشت.

به گفته ساکنان این مجتمع آپارتمانی از نخستین دقایق شروع درگیری و هجوم اراذل و اوباش به این مجموعه آپارتمانی بارها با پلیس 110 تماس گرفته شده است اما متأسفانه با گذشته حدود یک ساعت از ماجرا هنوز هم پلیس به محل مراجعه نکرده است.

یکی از ساکنان این مجتمع مسکونی که از قضات نام آشنای دادگستری سنندج است در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این وضعیت شایسته مردم فرهنگ پرور سنندج نیست و لازم است نهادهای نظارتی، امنیتی و مدیریت امور شهری در این خصوص ورود کنند.

وی افزود: بدون شک فردا در نخستین لحظات وقت اداری موضوع را به اطلاع دادستان سنندج به عنوان مدعی العموم خواهیم رساند تا به صورت جدی ورود کرده و با عوامل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در وقت اضافه تابستان/در مجموعه آپارتمان های ادب چه می گذرد؟

درگیری در وقت اضافه تابستان/در مجموعه آپارتمان های ادب چه می گذرد؟