مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:102021-09-21پزشكي

شرکت در محافل و عادی انگاری عامل قرمز ماندن وضعیت کرونا در خلیل آباد


مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: عادی انگاری و شرکت در محافل خانگی باعث قرمز ماندن وضعیت کرونا در این شهرستان شده است.

- سید محمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا عادی انگاری و محافل خانگی را موجب افزایش موارد ابتلا و تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در این شهرستان به قرمز دانست و افزود: این عوامل موجب شده تا شهرستان خلیل آباد همچنان در وضعیت قرمز قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون هفت نفر در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا بستری و 34 نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند، مطرح کرد: چون این شهرستان دو هفته بعد از اینکه وضعیت همه شهرستان ها قرمز شده بود هنوز در وضعیت زرد قرار داشت موجب شده اکنون کمی با تأخیر از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی بیان کرد: با فعالیت ستاد مقابله با کرونای شهرستان و سرعت گرفتن واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی وضعیت رو به بهبود است اما هنوز در وضعیت قرمز قرار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه تا کنون بیش از 50 درصد جمعیت هدف شهرستان واکسینه شده اند، تصریح کرد: در موج پنجم کرونا به نسبت موج قبلی بیشترین میزان مراجعه کننده را به بیمارستان این شهرستان داشتیم.

وی مطرح کرد: اگر چه در موج چهارم با توجه به آمار حدود پنج تخت برای بستری ها اختصاص داده شد اما در این موج به خاطر درگیر شدن تمامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در محافل و عادی انگاری عامل قرمز ماندن وضعیت کرونا در خلیل آباد

شرکت در محافل و عادی انگاری عامل قرمز ماندن وضعیت کرونا در خلیل آباد