مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-21سياسي

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم/ کاهش 74 درصدی جرائم خشن


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط ناجا در خصوص کنترل جرم به ویژه سرقت در استان های کشور، استان اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری در نشست تعاملی با رییس و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و زحمات زیادی برای تأمین امنیت و آرامش در جامعه می کشند اما برای اینکه احساس این امنیت در ذهن و باطن مردم نقش ببندد باید رسانه های جمعی اقدامات مؤثری را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش مؤثر صداوسیما در ارتقای احساس امنیت مردم افزود: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده و با استفاده از ابزار رسانه ای خود جامعه ما را برای مردم ناامن جلوه می دهد و ما برای مقابله با این جنگ رسانه ای چاره ای جز آگاه سازی و اقناع سازی عمومی نداریم.

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم وی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته توسط ناجا در خصوص کنترل جرم به ویژه سرقت در استان های کشور گفت: بر اساس این ارزیابی اصفهان جزو 5 استان کشور در زمینه کاهش جرم به ویژه جرم سرقت است.

میرحیدری تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که در 5 ماهه امسال هم میزان وقوع جرائم خشن در استان اصفهان 74 درصد کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم/ کاهش 74 درصدی جرائم خشن

اصفهان جزو 5 استان برتر کشور در زمینه کاهش جرم/ کاهش 74 درصدی جرائم خشن