مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-21بين الملل

مرز شلمچه مسدود است/ زائران به شایعات توجه نکنند


چنانچه کسی به صورت غیرقانونی از سایر نقاط کور مرزی اقدام به خروج از کشور کند و توسط ماموران عراقی دستگیر شود مجازات سختی در انتظار وی خواهد بود.

- معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر خوزستان گفت: مرز بین المللی شلمچه همچنان به روی زایران اربعین بسته و عاشقان حضور در مراسم اربعین در عراق، به سمت این مرز حرکت نکنند.

محمدحیدری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاکنون هیچ تغییری در تصمیم مقام های ایران و عراقی در خصوص عبور زایران اربعین از مرزهای زمینی اتخاد نشده است.

وی افزود: تصمیم مقامات ایران و عراق در خصوص سفر زایران اربعین حسینی به عراق همچنان از طریق مرزهای هوایی است و ممنوعیت عبور از مرزهای زمینی تا پایان اربعین حسینی ادامه دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه ورود به مرز شلمچه ممنوع است گفت:در صورتی که زایران به صورت فردی و یا گروهی قصد ورود به مرز را داشته باشند ماموران انتظامی آنها را عودت خواهند داد.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: چنانچه کسی به صورت غیرقانونی از سایر نقاط کور مرزی اقدام به خروج از کشور کند و توسط ماموران عراقی دستگیر شود مجازات سختی در انتظار وی خواهد بود.

وی گفت: از همه عاشقان حسینی تقاضا می کنیم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، به هیچ وجه به مرزهای زمینی از جمله مرز شلمچه مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز شلمچه مسدود است/ زائران به شایعات توجه نکنند

مرز شلمچه مسدود است/ زائران به شایعات توجه نکنند