مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-21ورزشي

اصلی ترین مأموریت آکادمی ملی المپیک از زبان کیکاوس سعیدی


با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین مدیر آکادمی ملی المپیک آرژانتین، وبینار تعلیم و تربیت ورزشکاران جوان مبتنی بر ارزش های المپیک (OVEP) برگزار شد.

- جی پلاس ، دکتر کیکاوس سعیدی در ابتدای این وبینار آموزشی، توضیحاتی را برای آشنایی شرکت کنندگان با فعالیت های آکادمی به عنوان مجموعه ای علمی و تخصصی در ورزش قهرمانی کشور که چندی پیش توسط آکادمی بین المللی المپیک به عنوان یکی از 12 آکادمی برتر دنیا شناخته شد ارائه داد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن بیان اینکه آکادمی از ارکان اصلی کمیته ملی المپیک است، به بیان وظایف و اهداف آن پرداخت و ابراز داشت: این مجموعه در سال 2001 میلادی با هدف فعالیت های علمی و همچنین خدمات تخصصی، فنی و پژوهشی در جهت ارتقاء ورزش قهرمانی کشور، تأسیس شده است.

وی در ادامه گفت: به منظور تدوین سیاست ها و راهبردهای آکادمی ملی المپیک، شورای راهبردی و سیاست گذاری آکادمی با حضور رییس کمیته ملی المپیک، نخبگان علمی حاضر در سطوح بالای مدیریت ورزش کشور و اساتید دانشگاهی تأسیس شد تا چشم انداز و راهبردهای اساسی و زیر بنایی آکادمی در این شورا تدوین و فعالیت های این مجموعه بر اساس آن انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مأموریت آکادمی ملی المپیک از زبان کیکاوس سعیدی

اصلی ترین مأموریت آکادمی ملی المپیک از زبان کیکاوس سعیدی