مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-21اقتصادي

روزانه چهار هزار تن سیمان در استان زنجان تولید می شود


رییس سازمان صمت زنجان تولید روزانه دو واحد تولیدی سیمان در استان زنجان را بیش از چهار هزار و 500 تن است،گفت: نیاز استان بیش از دو هزار تا سه هزار تن است.

- ، ناصر فغفوری ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان گفت: به علت قطعی برق فعالیت دو کارخانه سیمان در استان تعطیل شده بود که با برداشتن این محدودیت ها فعالیت این دو دوباره از سر گرفته شده است.

وی تولید روزانه این دو واحد تولیدی سیمان در استان را بیش از چهار هزار و 500 تن است، اظهار کرد: نیاز استان بیش از دو هزار الی سه هزار تن است و ظرفیت تولید کارخانجات سیمان به دلیل کمبود برق کاهش یافت اما به نسبت سایر استان ها مدیریت خوبی در این خصوص انجام دادیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: تامین مصالح مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن اولویت است و در حوزه سیمان دیگر مشکلی نداریم.

فغفوری تاکید کرد: تفاوت قیمت صادرات سیمان با مصرف داخلی، کمکی به واحدهای تولیدی بود؛ چراکه قیمت داخل و خارج 40 دلار تفاوت قیمت دارد.

وی با بیان اینکه قیمت سیمان در کشور حدود 20 تا 25 دلار است، افزود: با صادرات حدود 70 دلار به فروش می رسید اما نداشتن تولید کافی کارخانجات مشکلاتی را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه چهار هزار تن سیمان در استان زنجان تولید می شود

روزانه چهار هزار تن سیمان در استان زنجان تولید می شود