مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-21سياسي

امام جمعه یزد: توسعه امروز کشور به روحیه جهادی دفاع مقدس نیاز دارد


توسعه امروز کشور به عزمی ملی و اراده ای جهادی نیاز دارد و مسئولان باید روحیه جهادی و معنوی خود را که در دوران دفاع مقدس وجود داشت امروز به نفع مردم تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان و آزادگان همراه بود، اظهار کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس همه زندگی خود را برای اسلام، کشور، امام و مردم خود وقف کردند و حتی از جان خود دریغ نکردند و هنوز هم در صف مقاومت هستند.

وی افزود: یادآوری آن حرکات ارزشمند و جهادی ضروری است و این ایثارگری ها و سلحشوری ها باید توسط یادگاران دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود و معنویت های آن دوران را برای نسل امروز و آینده ترسیم کنند.

امام جمعه یزد گفت: آموزش و پرورش و دستگاه های تبلیغی ما باید در سراسر کشور، برعکس خواسته های دشمن که می خواهد آن دوران به فراموشی سپرده شود و حرفی از دفاع مقدس و مسائل آن مطرح نشود، روی این مسائل کار کند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس سراسر درس فداکاری، عزت، غیرت، افتادگی، وفاداری و سلحشوری و زنده کردن حقایق در دنیاست و نسل امروز و آینده ما باید این موارد را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: توسعه امروز کشور به روحیه جهادی دفاع مقدس نیاز دارد

امام جمعه یزد: توسعه امروز کشور به روحیه جهادی دفاع مقدس نیاز دارد