مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-21سياسي

اصول و مبانی دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود


یکی از مراجع تقلید در پیامی به همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، بر اهتمام بیشتر برای انتقال ارزش هایی همچون اصول و مبانی دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله به عنوان دفاع مقدس می شناسند، در طول این دوران سخت ترین تحریم ها بر ایران تحمیل شد اما این تحریم های سخت و بی سابقه هرگز نتوانست خللی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایجاد کند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: طلایه داران این تجربه مقدس و شکوهمند پیشکسوتانی هستند که  السابقون الاولون به شمار می آیند و بی تردید حماسه های غرورآفرین آنان در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز و روشنی از تاسی و الگو پذیری از نهضت امام حسین(ع) بوده است؛ از این رو تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس ادای دینی به یادگاران سرافراز آن دوران پر افتخار است.

درود خداوند بر آنان که توانستند از این آزمون دشوار سربلند بیرون آیند.

آیت الله مکارم شیرازی افزوده است: ضروری است که متولیان و سیاست گذاران فرهنگی کشور به ویژه مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به بازشناسی اصول و مبانی این جهاد و مقاومت اهتمام بیشتری ورزیده و این فرهنگ و آگاهی را به نسل های آینده منتقل کنند تا روحیه جهاد و دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول و مبانی دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

اصول و مبانی دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود