مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-21سياسي

سخنگوی وزارت خارجه: گفتگوهای وین به زودی از سرگرفته خواهد شد


خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: اما نه برنامه ای برای جلسه وزرای خارجه ایران و 1+4 از قبل تنظیم شده است و نه اینکه بر اساس اطلاع ما همه وزرای خارجه 4+1 در نیویورک حاضر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تاکید براینکه نشست وزرای 1+4 در نیویورک در دستورکار نیست،گفت: هر نشست و جلسه ای هماهنگی قبلی و تنظیم دستورکار لازم دارد، همانطور که قبلا تاکید شد گفتگوهای وین به زودی و طی چندهفته آتی از سرگرفته خواهد شد و این به اطلاع1+4 رسانده شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روز سه شنبه به وقت محلی در نیویورک افزود: اما در عین حال لازم است قبل از آن، تیم سیاست خارجی دولت جمع بندی نهایی خود در خصوص کم و کیف گفتگوها را انجام دهد.

خطیب زاده همچنین در پاسخ به اینکه آیا نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 در دستور کار قرار دارد، گفت: برجام و گفتگوهای وین یکی از موضوعات اصلی ملاقات های دوجانبه با آقای بورل (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و وزرای خارجه حاضر از 4+1 خواهد بود .

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: اما نه برنامه ای برای جلسه وزرای خارجه ایران و 1+4 از قبل تنظیم شده است و نه اینکه بر اساس اطلاع ما همه وزرای خارجه 4+1 در نیویورک حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: گفتگوهای وین به زودی از سرگرفته خواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه: گفتگوهای وین به زودی از سرگرفته خواهد شد