مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-21سياسي

54 هزار دقیقه برنامه سازی مراکز استانی صداوسیما با یاد شهدا


شبکه های استانی صدا و سیما در بخش های مختلف سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و موسیقی، تولیدات متعددی را ویژه دفاع مقدس در قالب 854 برنامه با مدت زمان تقریبی 54 هزار دقیقه روانه آنتن می کنند.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، شبکه های استانی رسانه ملی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و چهل و یکمین سالگرد آغاز هشت سال دفاع مجاهدانه ملت ایران در مقابل دشمن بعثی و استکبار جهانی، برنامه های مختلفی را بر اساس محورها و راهبردهای مشخص شده در ستاد مرکزی تولید و آماده پخش کرده اند.

از جمله محورها در برنامه سازی می توان به شناسایی و تبیین باورپذیر شبهات ایجاد شده در موضوع دفاع مقدس، بیان دستاوردهای منطقه ای و بین المللی دفاع مقدس و تبیین باورپذیر ضرورت حمایت از جبهه مقاومت در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن به عنوان عمق استراتژیک انقلاب اسلامی اشاره کرد.

بر اساس محورها و اولویت های یاد شده، 854 عنوان برنامه با موضوع دقاع مقدس به مدت 53 هزار و 616 دقیقه در صدا و سیمای استان ها تولید شده یا در حال تولید است که 253 عنوان از آنها با مدت زمان 24 هزار و 420 دقیقه در سیما و 406 عنوان با مدت زمان 27 هزار و 660 دقیقه در رادیو تولید می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار دقیقه برنامه سازی مراکز استانی صداوسیما با یاد شهدا

54 هزار دقیقه برنامه سازی مراکز استانی صداوسیما با یاد شهدا