مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-21فرهنگي

دلنوشته مادر ارشا اقدسی برای چهلمین روز سفر ابدی پسرش


مادر ارشا اقدسی در چهلمین سالروز درگذشت فرزندش گفت: روزی که چندان هم دور نیست و همکاران ارشا به سیمرغ دست خواهند یافت ولی او پیشاپیش به عنوان قهرمان شجاع سینما از سوی مردم و ملت برازنده شد.

- مادر ارشا اقدسی در چهلمین سالروز درگذشت فرزندش گفت: روزی که چندان هم دور نیست و همکاران ارشا به سیمرغ دست خواهند یافت ولی او پیشاپیش به عنوان قهرمان شجاع سینما از سوی مردم و ملت برازنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم چهلمین روز درگذشت ارشا اقدسی با حضور خانواده و جمعی از همکاران او عصر سه شنبه 30 شهریورماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم یکی از دوستان ارشا اقدسی به مزار پیمان ابدی اشاره کرد و گفت، خوش به حال پیمان که رفیقش پیش اوست و اینجا ما هستیم که عزیزان خود را از دست دادیم.

او یاداور شد که از روز درگذشت تا خاکسپاری ارشا خیلی سخت گذشت و شرایط مثل جنگ بود و سپس ادامه داد: یادم می آید روز خاکسپاری وقتی همراه سید جواد هاشمی در بیمارستان بودیم نمی دانستیم اول علی سلیمانی را باید دفن کنیم یا ارشا را.

سپس حسین سلیمانی - بازیگر - با بیان اینکه با ارشا اقدسی شوخی و دعوای زیادی داشتند، گفت: ابزار ما در دعوا آنفالو کردن بود آن هم به این خاطر بود که همیشه نگاهی دلسوزانه به من داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته مادر ارشا اقدسی برای چهلمین روز سفر ابدی پسرش

دلنوشته مادر ارشا اقدسی برای چهلمین روز سفر ابدی پسرش